قیمت فرش ماشینی افشان کاشان

فرش های ماشینی ده رنگ درجه یک، از لحاظ زیبایی جزء بهترین محصولات کارخانه های فرش هستند و تنها در دو کیفیت 700 شانه و 1000 شانه بافت شده و در سراسر ایران خرید می شوند.

تعداد رنگ در فرش ماشینی یکی از پارامتر های مهم و اساسی در جلوه و نمای آن می باشد و تاثیر مستقیم بر زیبایی و خوش نقش شدن فرش دارد. در حال حاضر این محصولات به دو صورت 8 رنگ و 10 رنگ تولید می شوند. نوع هشت رنگ این محصولات در شانه و تراکم مختلف قابل تولید است. اما فرش های ده رنگ تنها به صورت هفتصد شانه و هزار شانه آن هم توسط تعداد محدودی از شرکت های فرش تولید می شوند.قیمت فرش ماشینی ده رنگ نسبت به قیمت همان فرش  مدل هشت رنگ کمی بیشتر است. به همین دلیل اکثر کارخانه های های فرش فرش 700 شانه 8 رنگ تولید می کنند. مدل های زیباتر از فرش 10 رنگ را در سایت ما می توانید ببینید.

قیمت فرش های هشت رنگ و ده رنگ خیلی با هم تفاوت ندارد و اختلاف کمی با هم دارند. نمونه های تولید شده از فرش های ده رنگ و هشت رنگ در گالری مجموعه قرار داده شده است و فروش به سراسر کشور انجام می شود.

جدیدترین مدل فرش ماشینی افشان که از زیباترین طرح های اصیل ایرانی است فروش بالایی در بین انواع طرح های تولیدی کاشان دارد.
طرح افشان یکی از انواع طرح های اصیل ایرانی است که از ابتدای تولید فرش ماشینی در کشور در کیفیت های مختلف تولید می شده است و تا به امروز نیز تولید آن ادامه دارد. این محصول در تولیدات جدید، تغییراتی داشته و زیباتر شده است. اکنون بهترین فرش های 1000 شانه ده رنگ و فرش های جدید 1200 شانه با این طرح بافت شده و فروش بالایی هم داشته اند.
از ویژگی های برجسته فرش طرح افشان نداشتن ترنج در مرکز فرش می باشد، که افراد زیادی به این سبک علاقه مند هستند از این فرش استقبال زیادی کرده اند و موجب تنوع تولیدات جدید این فرش شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.