سفارش فرش گرد و بیضی کاشان

تهیه فرش ماشینی زیبا و خوب خواست همه مشتریان است. هرکسی سلیقه ای خاص داشته و به دنبال یک فرش شیک و منحصر به فرد برای منزلش است. خریداران جدید هم که نگاهی کاملا متفاوت به چیدمان و دکوراسیون دارند و اکثرا خواهان یک سبک مدرن و زیبا و متفاوت از چیدمان در منزلشان هستند. همین عوامل باعث شده فرش گرد و بیضی، فرش چند ضلعی، فرش طرح ترک و سایر فرش های ترک جدید مورد توجه خریداران جدید قرار گیرند. چنین فرش هایی که قبلا تنها در حد قالیچه و پادری بافت می شدند الان به عنوان فرش اصلی و در ابعاد بزرگ و زیبا طراحی و تولید می شوند.

فرش دایره ای از محبوب ترین مدل های جدید فرش ماشینی است که مدت ها است بافت سفارشی فرش گرد و بیضی را اکثر کارخانه های فرش طبق درخواست مشتریان خود انجام می دهند. آنچه در طی این سال ها کاملا روشن شده این است که سبک زندگی مردم تغییر کرده و تولیدات فرش ماشینی هم متناسب با آن در حال تغییر است. فرش های کلاسیک رایج کم کم فروششان کاهش یافته و فرش هایی با طراحی و شکل هندسی متفاوت جای این محصولات را می گیرند، البته این امر در شهر های بزرگ بیشتر ملموس است و اکثر شهرستان ها همچنان بیشترین میزان فروش را روی فرش های کلاسیک اعم از فرش 700 شانه تا فرش 1200 شانه دارند. فرش های خاص نظیر فرش ترک و فرش گرد  وبیضی به مرور در بازار وارد شده و کم کم روند صعودی رشد در فروش را بدست می آورند و لازم است برنامه ریزی خوب و کاملی در طراحی و تولید این فرش های جدید و زیبا وجود داشته باشد.

فرش تشریفاتی مخصول هتل و تالار

هتل ها و تالار ها بیشترین سهم را در بین مشتریان فرش تشریفاتی به خود اختصاص داده اند. هر هتلی که کمی در شهر شناخته شده و مطرح شده باشد، می داند برای حفظ اعتبار و ارزش مجموعه اش لازم است همواره به روز بوده و دکوراسیون عالی، خدمات خوب و بی نقص به مشتریانش عرضه کند.

فرش و موکت تشریفاتی از نیاز های اولیه و ابتدایی هر هتل و تالاری به شمار می روند و هر هتلی که فاقد این کفپوش باشد، قطعا یک قدم عقب تر از رقبای خود خواهد بود. امروزه مفروش نمودن فرش تشریفاتی زیبا در ورودی و راهروی هتل و تالار فقط جنبه تزیینی ندارد و در واقع احترام به بازدید کننده و مخاطب می باشد و تاثیر مثبت زیادی در بازدید کننده ها داشته و در نتیججه بازدهی خوبی هم دارد. لذا لازم است که ابتدایی ترین نیاز هر هتل را بتوان به بهترین شکل ممکن رفع نمود و از مجموعه هایی که در حوزه تولید یا پخش این محصول فعال هستند یک کفپوش و فرش تشریفاتی مناسب و زیبا را با قیمت خوب تهیه کرد و به زیبایی و ارزش هتل و تالار افزود. این وبلاگ معرف بهترین سایت ها و برند ها در حوزه فرش و تشریفات مجالس می باشد و می تواند یک راهنمای خوب برای شما باشد.